Phone: +48 880 732 653

MIX Metodyk – wprowadzenie do zarządzania projektami

Cel szkolenia

Szkolenie skoncentruje uczestników na poznaniu i zrozumieniu różnic i podobieństw między najbardziej znanymi metodykami i standardami zarządzania projektami. Poprzez wskazanie źródła tych różnic i specyfiki branż, z których się wywodzą, pozwoli uczestnikom na samodzielną ocenę, które z nich pasują do ich organizacji oraz jak można tworzyć rozwiązania hybrydowe, łączące kilka metod w jedną, spójną i dopasowaną do potrzeb organizacji metodykę. 

Cel szkolenia

  •  Zrozumienie różnic między typami projektów i specyfiki branżowej.
  • Poznanie charakterystycznych elementów kluczowych metodyk i standardów zarządzania projektami.
  • Zrozumienie celowości stosowania wybranych elementów metodyk.

Korzyści ze szkolenia

  • Świadomość istnienia różnych metodyk, standardów i systemów certyfikacji i umiejętność ichodróżnienia w środowisku biznesowym.
  • Zrozumienie potrzeb szkoleniowych pracowników w zakresie zarządzania projektami.
  • Zrozumienie języka, jakim posługują się zawodowi kierownicy projektów.

Agenda szkolenia

  1. Zarządzanie projektowe a operacyjne – różnice i definicje
  2. Strategie tworzenia zespołów zarządzania projektami
  3. Specyfika zespołów projektowych stacjonarnych i zdalnych
  4. Przegląd metodyk klasycznych i opartych na nich modelach certyfikacji
    a) PRINCE2®
    b) PMI BOK Guide®
  5. Metodyki zwinne i adaptacyjne
    a) AgilePM APMG
    b) SCRUM 
  6. Wady i zalety poszczególnych podejść. Metody niwelowania wad
  7. Czy da się łączyć metodyki zwinne i klasyczne?
  8. Dobre praktyki projektowe zastosowane w pracy operacyjnej

Wersje językowe

  • Szkolenie: język polski lub angielski 
  • Materiały edukacyjne: język polski lub angielski

Czas trwania szkolenia

  • 1 dzień szkoleniowy (wersja skrócona)
  • 2 dni szkoleniowe (wersja rozszerzona o warsztaty)
  • Standardowe godziny szkolenia 9:00-17:00

Punkty PDU: 7

MIX Metodyk

700 zł

netto

W cenie szkolenia:

  • 1 dzień pracy z trenerem na
    sali szkoleniowej
  • materiały edukacyjne w wersji
    elektronicznej i papierowej
  • konsultacje e-mailowe z trenerem
    po szkoleniu
  • przerwy kawowe
  • lunch
Close Menu